Bankkártyás fizetési tájékoztató
Bankkártyás fizetés
Az
UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott,
minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A
tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.
Az online vásárlás további előnyei:
- A vásárlók számára
a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
- Az online
tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
- A kereskedő
birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással
kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit
Bank Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a
vásárlónak.
A vásárolt
áru/szolgáltatás ellenértéke - a kifizetett összeg - azonnal zárolásra kerül
kártyaszámláján.
A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén - amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.
Mire
érdemes odafigyelni vásárláskor?
- Kérjük, tanulmányozza át az
Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás
kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
- Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági
feltételeit.
- Tartsa nyilván a vásárlásával
kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat!
- Gondoskodjon róla, hogy titkos
kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
- Érdemes saját böngészőjét
folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.
Elfogadott
kártyák:
§ VISA dombornyomott kártyák
§ VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
§ V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
§ MasterCard dombornyomott kártyák
§ MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől
függően)
§ Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
§ Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
A biztonságról:
A virtuális POS titkosított
(https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a
vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az
UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását
az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a First Data Magyarország
Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A
banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA
2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS 1.0
csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.
A
fizetés folyamata:
1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.
2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
a.
Amennyiben a fizetésre használt kártya
3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott
azonosítót is.
b.
Ezt követően megtörténik az online engedélykérés
a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Elfogadó neve:
C&K Agency Kft.
Elfogadó címe, telefonszáma, e-mail címe, egyéb elérhetősége:
2011 Budakalász, Gerinc utca 2510/1 HRSZ
06-30/215-8668
Elfogadó cégjegyzékszáma, adószáma:
13-09-179826,
14121133-2-13
Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás megnevezése és konkrét meghatározása:
könyv
Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás ellenértéke Ft-ban
3.990.- Ft
Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás igénybevételének és az átvétel/igénybevétel lebonyolításának leírása:
http://akbway.hu/index.php?route=information/information&information_id=6
Bankkártyával történő fizetés menetének és részleteinek részletes leírása:
http://akbway.hu/index.php?route=information/information&information_id=12
Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás jogának ismertetése 45/2014 (II.26) Korm. rendelet:
A megrendelés átvételétől számítva a Felhasználónak 14 nap áll rendelkezésére, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Ezen nyilatkozatát írásban kell eljutatni a Szolgáltató számára. A vásárlástól való elállás bejelentésétől számítva 14 nap áll rendelkezésére, hogy a terméket visszajuttassa a Szolgáltató számára. A termék visszaszállításának költsége a Felhasználót terheli. A vételár a vásárlástól való elállás bejelentésétől számított 14 napon belül kerül visszatérítésre, de ennek előfeltétele a termék megfelelő állapotban való visszajutattatása.
Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áru visszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és fel-tételei, kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a C&K Agency Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő.... * , de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a C&K Agency Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jogos kellék-, vagy termékszavatossági igény esetén a kártyabirtokos kártalanítási összege 5 munkanapon belül visszautalásra kerül